Subject: päring juurdepääsu saamiseks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 14:06:43 +0200

Tere,

 Pöördun, et teada saada juurdepääsu võimalusest Lagedi-Aruküla-Peningi 
teelt aadressile:

Männiku, Igavere küla, Raasiku vald, kataster nr: 65101:001:1056.

Kuidas oleks võimalik juurdepääs lahendada?

Praegu on juurdepääs läbi naabrite.

Samas on omanikul soov maa poolitada ja siis esimene (suurele teele lähem) 
pool

vajaks oma juurdepääsu.

Lugupidamisega,

Aare Adler

Kinnisvaramaakler

Kinnisvaramaakleri nr: KMR 42186
Priimus Kinnisvara OÜ
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Mobiiltelefon: (+372) 5590 3583

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.